Moet je je tickets verzenden met een koerier die niet Fedex of UPS is? Helaas kun je het label dan niet downloaden vanuit je profiel. In plaats daarvan moet je zelf de verzending regelen.

 

Hier is hoe het werkt met enkele aanbevolen koeriers:

  • Voor het Verenigd Koninkrijk: Royal Mail (we raden aan om de service "Next Day Delivery" te gebruiken)
  • Voor Duitsland: Deutsche Post
  • Voor Spanje: Correos Express
  • Voor Mexico: Estafeta, DHL, Pakmail, EnviaYa

 

Maak je geen zorgen! We begeleiden je door het proces:



Hoe verzend je?

Ten eerste moet je het afleveradres van de koper verkrijgen:

  1. Ga naar Mijn Tickets > Verkoop.
  2. Zoek de bestelling die je wilt verzenden.
  3. Klik op "Verzend je tickets" om de afleveradresgegevens te bekijken.

 

Zodra je het adres hebt:

  • Plaats de tickets in een envelop en adresseer deze aan de ontvanger.
  • Neem contact op met de door jou gekozen koerier om de verzending te regelen of bezoek een koerierskantoor om het pakket te verzenden.

 

Hoe werkt elke koerier?

Royal Mail

  • Het is de snelste bezorgoptie in het VK.
  • Je moet een postkantoor bezoeken, want ze halen niet bij je thuis op.
  • Gebruik alsjeblieft de Next Day Delivery-service.
  • Formaat van het trackingnummer: twee letters + 9 cijfers + eindigend op GB (bijv. DS000000000GB)

 

Deutsche Post

  • Het is de snelste bezorgoptie in Duitsland.
  • Je moet een postkantoor bezoeken, want ze halen niet bij je thuis op.
  • Formaat van het trackingnummer: twee letters + 9 cijfers + eindigend op DE (bijv. RQ000000000DE)

 

Correos (Express)

  • Het is de meest voorkomende koerier in Spanje.
  • Bezoek een postkantoor om de tickets te verzenden.
  • Formaat van het trackingnummer: 16-cijferige numerieke code.

 

Estafeta

  • Het is de meest voorkomende koerier in Mexico.
  • Bezoek een postkantoor om de tickets te verzenden.
  • Formaat van het trackingnummer: 22-cijferige numerieke code.

 

Zodra je de verzending hebt overgedragen, ontvang je een verzendbewijs met de pakketdetails en het trackingnummer.

 

Hoe werk je je verkoop bij?

Je moet je verkoop bijwerken met het trackingnummer, zodat we de verzending kunnen bevestigen:


  1. Ga naar Mijn Tickets > Verkoop.
  2. Zoek de bestelling die je wilt verzenden.
  3. Klik op "Verzend je tickets" en vervolgens op "Doorgaan".
  4. Selecteer de gebruikte koerier, voer het trackingnummer in en klik op "Doorgaan" om de informatie op te slaan.
  5. Je verkoopstatus verandert in "Onderweg". Na levering aan de koper zal deze worden bijgewerkt naar "Afgeleverd".

 

Als je de gebruikte koerier niet kunt vinden, neem dan contact met ons op en onze experts zullen je verkoop handmatig bijwerken. Onze excuses voor het ongemak!

 

Wanneer krijg ik betaald voor de verkoop?

Betalingen worden 5-8 werkdagen na het evenement vrijgegeven. Zorg ervoor dat je betaalmethode is ingesteld en klaar is voor gebruik. Niet zeker hoe je je betaalmethode moet configureren? Hier leggen we het je uit.


Als dit artikel je vraag heeft opgelost, beoordeel ons dan hieronder en help ons te blijven verbeteren.