Als je er niet in slaagt de verkochte tickets te leveren, incorrecte of ongeldige tickets verstrekt, of wijzigingen aanbrengt aan je ticketvermelding na de verkoop, kan StubHub International kosten in rekening brengen om hun kosten voor het oplossen van het probleem te dekken. De administratieve kosten zijn:
- £25 per bestelling voor evenementen in het VK
- €25 per bestelling voor evenementen in de Europese Economische Ruimte of vermeld in EUR
- $25 per bestelling voor evenementen in de VS, Canada of andere landen vermeld in USD
Daarnaast kan StubHub International alle kosten terugvorderen die zijn ontstaan door niet nagekomen bestellingen. Ze kunnen de prijs van een vergelijkbaar vervangend ticket in rekening brengen (wat de oorspronkelijke ticketprijs kan overschrijden) of 40% van de totale verkoopprijs in mindering brengen.
Als incorrecte tickets worden geleverd en de koper deze behoudt, moet de verkoper alle kosten dekken die zijn ontstaan om de bestelling actief te houden. Deze kosten zijn van toepassing, tenzij de locatie of organisator verantwoordelijk is voor het ongeldige ticket. StubHub International zal elk gerapporteerd onjuist ticket onderzoeken en samenwerken met de verkoper om het probleem op te lossen.
Als je het ticket niet minstens een week voor het evenement kunt leveren, behoudt StubHub International zich het recht voor om de verkoop te annuleren, eventuele betalingen terug te vorderen en extra kosten in rekening te brengen of andere consequenties op te leggen volgens Clausule 19 van de Gebruikersovereenkomst.
Als dit artikel je vraag heeft opgelost, beoordeel ons dan hieronder en help ons om te blijven verbeteren.