Fysieke tickets kunnen papieren tickets, seizoenkaarten, polsbandjes of een ander fysiek formaat zijn. Op StubHub International moet je deze tickets als Fysieke tickets vermelden. Verzending kan alleen plaatsvinden zodra je koper een leveringsadres heeft opgegeven.
Dit artikel legt het volledige proces uit, van het ontvangen van een verkoop tot de levering:
- Wat zijn de verschillende leveringsopties?
- Hoe download je het label?
- Kan ik de tickets persoonlijk afleveren?
- In mijn verkoop staat dat de tickets niet zijn afgeleverd, terwijl ik ze al heb verzonden
Wat zijn de verschillende leveringsopties?
Wanneer je een verkoop ontvangt, afhankelijk van de leveringsinstellingen van het evenement, kun je:
- Een verzendlabel downloaden van je StubHub International-account. Lees meer over dit proces om te begrijpen hoe je het verstrekte prepaid label kunt gebruiken.
- Het adres van de klant gebruiken om de tickets zelf te verzenden als er geen geregelde koeriersdienst beschikbaar is in het land van het evenement. Als dit jouw geval is, raden we je aan dit artikel te lezen om volledig te begrijpen hoe je de tickets moet verzenden.
Hoe download je het label?
Volg deze eenvoudige stappen:
- Ga naar je verkoop in je StubHub International-account.
- Klik op 'Print verzendlabel'.
- Er verschijnt een pop-upvenster waarin wordt gevraagd of je klaar bent om nu te verzenden. Als dat zo is, klik dan op 'Print'. Je hebt 2 dagen om te verzenden.
- Als de knop grijs is, moet je wachten tot je koper het adres heeft opgegeven. Als je nog steeds niet het label kunt downloaden vóór de leveringsdeadline van je tickets, neem dan contact met ons op voor hulp.
- Download het label en print het uit voor later gebruik.
Bereid daarna het pakket voor:
- Plaats de tickets en het dekkblad met het afgedrukte label in een eenvoudig A4-envelop (of een UPS-envelop).
- Bevestig het verzendlabel duidelijk aan de buitenkant van de envelop.
- Lever de tickets in bij een UPS-winkel of plan een UPS-ophaling.
Wanneer de tickets zijn overhandigd aan de koerier, verandert de bestelstatus naar IN TRANSPORT. Bij levering aan de klant verandert het naar GELEVERD.
Kan ik de tickets persoonlijk afleveren?
Nee, StubHub International vereist een bewijs van verzending om je betaling te garanderen.
Neem het pakket mee naar je dichtstbijzijnde UPS-postkantoor zoals beschreven in je verzendinstructies.
In mijn verkoop staat dat de tickets niet zijn afgeleverd, terwijl ik ze al heb verzonden
Verkopen worden als "Geleverd" in ons systeem bijgewerkt zodra we een bewijs van levering van de ontvanger of de gebruikte bezorgdienst ontvangen.
Als je tickets nog niet als geleverd zijn gemarkeerd, kan het zijn dat we nog geen bewijs van levering van de ontvanger hebben ontvangen of dat de bezorgdienst de tickets nog niet heeft geleverd. Je kunt de leveringsstatus volgen met het trackingnummer dat door UPS is verstrekt op hun website. Als je het prepaid label van StubHub International hebt gebruikt, is geen verdere actie nodig. De status wordt automatisch bijgewerkt wanneer UPS het pakket scant.
Als de status niet binnen 72 werkuren is bijgewerkt, neem dan contact met ons op met je verkoopnummer en bewijs van verzending.
Als dit artikel je vraag heeft beantwoord, beoordeel ons dan hieronder en help ons om te blijven verbeteren.