In juni 2021 werden de Noord-Amerikaanse en internationale bedrijven van StubHub gescheiden en werden twee verschillende platforms gecreëerd voor onze gebruikers. Als gevolg van deze scheiding kan er een impact zijn op de bestellingen, aanbiedingen of verkoop van klanten. 


Wat is StubHub International?

StubHub International doet zaken in alle landen waar we actief zijn. Hier zie je de lijst met beschikbare websites:


LandWebsite
Ierlandhttps://www.stubhub.ie/
Verenigd Koninkrijkhttps://www.stubhub.co.uk/
Spanjehttps://www.stubhub.es/
Mexicohttps://www.stubhub.mx/
Denemarkenhttps://www.stubhub.dk/
Finlandhttps://www.stubhub.fi/
Griekenlandhttps://www.stubhub.gr/
Frankrijkhttps://www.stubhub.fr/
Italiëhttps://www.stubhub.it/
Portugalhttps://www.stubhub.pt/
Polenhttps://www.stubhub.pl/
Zwedenhttps://www.stubhub.se/
Nederlandhttps://www.stubhub.nl/
Luxemburg (Duits)https://www.stubhub.lu/de

Luxemburg (Frans)

https://www.stubhub.lu/
Tsjechische Republiekhttps://www.stubhub.cz/
België (Nederlands)https://www.stubhub.be/
België (Frans)https://www.stubhub.be/fr/
Oostenrijkhttps://www.stubhub.co.at/
Duitslandhttps://www.stubhub.de/

 

Ik heb begrepen dat StubHub International en StubHub Noord-Amerika nu twee aparte entiteiten zijn. Welke invloed heeft dit op mijn account?

De toegang tot je account op sites van StubHub International verandert niet. Als je bestellingen, verkoop of aanbiedingen hebt lopen via www.stubhub.com en/of www.stubhub.ca, moet je deze pagina's openen om je activiteit te beheren of controleren. 


Hoe krijg ik toegang tot mijn bestellingen, verkoop en aanbiedingen via www.stubhub.com en/of www.stubhub.ca?

Als je een bestelling, aanbieding en/of verkoop hebt lopen via StubHub Noord-Amerika (op www.stubhub.com en/of www.stubhub.ca), moet je inloggen op de betreffende website met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat je gebruikt om toegang te krijgen tot je bestaande StubHub-account.


Ik heb onlangs tickets verkocht op StubHub. Heeft deze scheiding gevolgen voor die verkoop?

De meeste verkopen zullen niet worden beïnvloed door deze scheiding. Afhankelijk van de website waar je via verkocht, moet je onze StubHub International-website of www.stubhub.com en/of www.stubhub.ca bezoeken. 

 

StubHub heeft rechtstreeks per e-mail gecommuniceerd met klanten van wie de verkoop werd beïnvloed. 

 

Hoe moet ik mijn bestellingen, verkoop en aanbiedingen op de website van StubHub International beheren na de scheiding?

Informatie over je bestellingen, verkopen en aanbiedingen op een StubHub International-website blijft in je profiel staan en kan daar zoals gewoonlijk worden beheerd. 

 

Ik heb tegoed op mijn rekening in Amerikaanse en/of Canadese dollars. Kan ik dit tegoed gebruiken na de scheiding?

Ja. Je kunt je tegoed na de scheiding weer gebruiken. Je tegoed in Amerikaanse en/of Canadese dollars is beschikbaar in je account op www.stubhub.com en/of www.stubhub.ca. Na de scheiding ziet je dit tegoed niet meer in de Internationale account. 

 

Ik heb vragen over mijn bestellingen, verkoop of aanbiedingen via www.stubhub.com / www.stubhub.ca. Met wie kan ik contact opnemen?

Als je ondersteuning nodig hebt met betrekking tot je bestellingen, verkopen of advertenties voor evenementen in de VS en Canada, ga dan naar het Helpcentrum voor Noord-Amerika of neem contact op met het Noord-Amerikaanse klantenserviceteam .