Toen StubHub in 2021 werd gekocht door Viagogo, moest het bedrijf wetmatig opgesplitst worden. Het gevolg was dat de ondernemingen van StubHub in Noord-Amerika en de internationale bedrijven van elkaar werden gescheiden. Daarom bestaan er nu twee afzonderlijke en verschillende bedrijven.


Wat is StubHub International?

StubHub International doet zaken in alle landen waar we actief zijn. Hier zie je de lijst met beschikbare websites:


LandWebsite
Ierlandhttps://www.stubhub.ie/
Verenigd Koninkrijkhttps://www.stubhub.co.uk/
Spanjehttps://www.stubhub.es/
Mexicohttps://www.stubhub.mx/
Denemarkenhttps://www.stubhub.dk/
Finlandhttps://www.stubhub.fi/
Griekenlandhttps://www.stubhub.gr/
Frankrijkhttps://www.stubhub.fr/
Italiëhttps://www.stubhub.it/
Portugalhttps://www.stubhub.pt/
Polenhttps://www.stubhub.pl/
Zwedenhttps://www.stubhub.se/
Nederlandhttps://www.stubhub.nl/
Luxemburg (Duits)https://www.stubhub.lu/de

Luxemburg (Frans)

https://www.stubhub.lu/
Tsjechische Republiekhttps://www.stubhub.cz/
België (Nederlands)https://www.stubhub.be/
België (Frans)https://www.stubhub.be/fr/
Oostenrijkhttps://www.stubhub.co.at/
Duitslandhttps://www.stubhub.de/

 

 

Hoe beheer ik mijn bestellingen, verkoop en advertenties voor evenementen via de websites  www.stubhub.com  en/of  www.stubhub.ca?  

Als je je tickets hebt gekocht of verkocht via www.stubhub.com of www.stubhub.ca  en ondersteuning nodig hebt met betrekking tot deze bestellingen en advertenties, neem je contact op met de Amerikaanse klantenservice of je kunt het Helpcentrum raadplegen. Het is niet dat we je niet willen helpen, maar we hebben simpelweg geen toegang tot informatie over bestellingen of gebruikers op dat platform.