INHOUDSOPGAVE

Betalingschema

Na afloop van het evenement kun je verwachten dat je de betaling binnen 5 tot 8 werkdagen zult ontvangen. Deze tijdsperiode stelt ons in staat om ervoor te zorgen dat de verkochte tickets geldig waren en dat je koper in staat was om het evenement bij te wonen met die tickets. We geven prioriteit aan de veiligheid en tevredenheid van zowel kopers als verkopers, en dit verificatieproces helpt ons de integriteit van ons platform te behouden.


Betalingsmethoden

StubHub biedt twee handige betalingsmethoden voor verkopers om hun geld te ontvangen: rechtstreekse storting en PayPal. Houd er rekening mee dat de betaling wordt gedaan in dezelfde valuta als die is gebruikt bij het vermelden van de tickets. Daarom moet je ervoor zorgen dat je een geregistreerde betaalmethode hebt in dezelfde valuta.


Hoe voeg je een betaalmethode toe

Ga naar Betalingen en kies bij Uitbetalingsmethoden de valuta en de betaalmethode.

  • PayPal: voer hetzelfde e-mailadres in dat geregistreerd is in je PayPal-account. Zorg ervoor dat je account de gekozen valuta accepteert.
  • Rechtstreekse storting: voer eerst hetzelfde adres in dat geregistreerd is op je bankrekening, en verstrek vervolgens je rekeninggegevens. Let op dat afhankelijk van de valuta je bank in bepaalde landen moet zijn gevestigd.


De wijzigingen in de betaalmethode worden alleen toegepast op bestaande en nieuwe vermeldingen.


Hoe voer je een sorteercode in voor het ontvangen van betalingen in het Verenigd Koninkrijk

Als je tickets verkoopt voor een evenement in het Verenigd Koninkrijk, moet je een sorteercode voor een filiaal invoeren. Dit is een unieke code bestaande uit 6 cijfers die een specifieke bank en filiaal identificeert.


Om ervoor te zorgen dat het systeem de sorteercode accepteert, moet je alleen cijfers invoeren. Voeg alsjeblieft geen streepjes (-), spaties of speciale tekens toe. Voer alle cijfers van de sorteercode na elkaar in, zonder onderbrekingen.


Een voorbeeld:

  • Sorteercode: 88-77-66
  • Hoe je het invoert op ons platform: 887766


Hoe verander je de betaalmethode van een bestaande verkoop

Als de betaling nog niet bezig is, kun je contact met ons opnemen en om de wijziging vragen. 


Hoe ik mijn betalingsstatus of -methode kan zien die aan mijn verkoop is gekoppeld

Ga naar Betalingsgeschiedenis en selecteer de valuta. Je ziet een lijst met alle verkopen met de bijbehorende betalingsstatus, de bijbehorende betaalmethode en de evenementdetails.


Betalingsstatus

  • In behandeling: wanneer je verkoop nog niet is afgeleverd.
  • Verwerking: wanneer je verkoop is afgeleverd. De betaling wordt voltooid nadat het evenement heeft plaatsgevonden.
  • Betaald: de betaling is al gedaan door StubHub.
  • Geannuleerd: wanneer uw verkoop wordt geannuleerd.


Betaalmethode gekoppeld

Zoek naar uw verkoop om te zien of u via Paypal of via directe storting wordt betaald. U kunt ook de gegevens van de door u gekozen betaalmethode controleren.

  • PayPal: je ziet het opgegeven e-mailadres.
  • Rechtstreekse storting: je ziet je naam, bank en de laatste vier cijfers van je rekening.


Merk op dat als je PayPal of rechtstreekse storting ziet zonder de bovenstaande informatie, betekent dit dat je je betaalgegevens niet hebt verstrekt voordat de verkoop werd bevestigd. Je zult dus contact met ons moeten opnemen om handmatig je betaalgegevens in te voeren.



Als dit artikel je vraag heeft beantwoord, beoordeel ons dan hieronder en help ons om te blijven verbeteren.