Heb je verkeerde tickets ontvangen en heeft het evenement nog niet plaatsgevonden? Je bent in het juiste artikel en we willen je helpen. 


Maar wat noemen we verkeerde tickets? Tickets worden in de volgende gevallen als verkeerd beschouwd: 


Losse tickets

Als je meerdere aanbiedingen hebt gekocht voor hetzelfde evenement, kun je verwachten dat je aparte tickets ontvangt die per bestelling zijn gegroepeerd.


In de volgende situaties gaan we ervan uit dat je verkeerde tickets hebt ontvangen:

  • Stoelinfo (rij, blok, vak, algemene toegang/gereserveerde stoelen, enzovoort) verschilt van wat werd vermeld op het moment van de aankoop
  • Aparte stoelen terwijl ze aangrenzend hadden moeten zijn (want de tickets zijn aan de hand van dezelfde aanbieding gekocht)
  • Beperkingen of informatie wijken af van wat werd vermeld op het moment van de aankoop

Als je denkt dat je bestelling niet klopt, neem contact opnemen* die op met een foto van de tickets die je hebt ontvangen. We doen dan ons best om de situatie voor je op te lossen. 


Onjuiste datum of evenement

Als je tickets niet op de verwachte datum of het verwachte evenement staan, controleer dan de bevestigingsmail van je bestelling. Je hebt mogelijk tickets gekocht voor een andere datum of evenement. Als dit het geval is, raden we je aan om de tickets op onze website door te verkopen en een nieuwe aankoop te doen om de juiste tickets te kopen.


 Als de datum of het evenement op je tickets niet overeenkomt, neem dan contact met ons op*.



* scrol in dit venster omlaag en tik op Contact opnemen met ondersteuning om onze manieren om contact op te nemen met ondersteuning te bekijken)